piątek, 5 kwietnia 2013

W ciepłym jesiennym słońcu :)

Wszyscy teraz proszą lub błagają o wiosnę, a ja się nie upieram, gdy mi pani zielona pokazuje gest Kozakiewicza i olewając ją czymkolwiek, atakuję z jesienią, bardzo wczesną co prawda, ale jednak to już wrzesień. Wzór pochodzi z Anny 9 / 1998.

Tak się rzuciłam łapczywie na to haftowanie, że około 10 kratek za wysoko zaczęłam (a od dołu zaczynałam) w związku z czym góra ledwo się zmieściła na materiale.Gdzieś na samym początku zrobiłam jakiś błąd i potem ciągnął się on przez cały obrazek w związku z czym właściwie można by powiedzieć, że to moja wariacja na temat wzoru. Wcześniej również nie zdarzyło się aby w tej serii, na którymś ze zdjęć kolory tak bardzo różniły się od oryginałów...ale to jakby mniej ważne... Czas wykonania tego obrazka to 18 czy 19 dni czy pewien postęp w stosunku do poprzedniego nastąpił, ale i w tym obrazku więcej jest powierzchni niezahaftowanej.Poza tym, żałuję, że aż tak późno mnie oświeciło, żeby zrobić zdjęcia z przebiegu prac...

Zatem po samotnej posadzce widocznej w poprzednim poście pojawiło się to:



Następnie dokończone zostało drzewo w części zielonej, ościeżnica i ściana:
Potem doszła doniczka:
W końcu w tej doniczce wyrósł kwiat:
I jeszcze parę szczegółów. Na początku półeczka z kwiatami, które ktoś za mocno podlał i wyciekło na stół... i żółta filiżanka.

Kwiecie.



I wynik ostateczny:
Zważywszy na to, że na tym obrazku bezbłędnie wyszła mi tylko filiżanka :p, zdecydowałam się zrobić przerwę od krzyżykowania. Chwilową... mam nadzieję... :)







6 komentarzy:

  1. te nasze "błędy" widać wtedy kiedy o nich mówimy, przekonałam się już sama , więc gdybyś nie powiedziałam że są pewnie i tak nikt by nie zobaczył :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to takie błędy, że trzeba ze wzorem szukać, bo jak nie to nie widać i wszystko w porządku... :D

      Usuń
  2. Takie grecki i wakacyjny ten obrazek. A może tylko mi się tak wydaje :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się nie kojarzyło(ale z niczym mi sie to nie kojarzyło), ale rzeczywiście taki grecki klimat, choć z drugiej strony skoro to wzór z Anny to raczej marzenia Niemców o jesieni w Grecji ;p

      Usuń
  3. Bardzo fajny hafcik i coś mi się wydaje że pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest przyjemność z pracy to się tego nie zauważa :)

      Usuń